آیت الله مصباح یزدی چهره خوشنام و عمار انقلاب بود

جاویدان در پیامی آیت الله مصباح یزدی را چهره خوشنام و عمار انقلاب اسلامی معرفی و ارتحال جانسوز ایشان را جانکاه و ثلمه ای غیر قابل جبران توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: عروج جانگداز عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله "محمدتقی مصباح یزدی" غمی بزرگ برای همه دوست داران و ارادتمندان به ایشان است. 

 

این عالم مجاهد که عمر با برکت خود را در راه ترویج اسلام و معارف الهی گذارند در طول این سال ها توانست شاگردان زیادی را تربیت و در خدمت انقلاب و نشر علوم دینی قرار دهد. 

 

آیت الله مصباح یزدی در همه صحنه های انقلاب حضوری با برکت و موثر داشت و توانست با روشنگری های خود بسیاری از دسیسه های دشمنان را خنثی و نقشه هایشان را نقش برآب کند. 

 

آیت الله مصباح یزدی از خوشنام ترین چهره های انقلاب بود و ارتحال جانکاه ایشان ثلمه ای بزرگ و غیرقابل جبران است، هرچند امید می رود شاگردان این عالم وارسته بتوانند راه پربرکتشان را ادامه دهند. 

 

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب، جامعه روحانیت، ملت بزرگ و انقلابی و خانواده این عالم ربانی، از خداوند متعال علو درجات را برای این عزیز سفر کرده به عرش مسئلت می کنم. 

 

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

کد خبر 1011460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha