نخستین یادواره «مردم میدان» گرامیداشت شهید سلیمانی برگزار شد

کشیری گفت: نخستین یادواره «مردم میدان» گرامیداشت شهید سلیمانی در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان با حضور فعالان دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«محبوبه کشیری» عصر امروز (یکشنبه 14 دی) در نخستین یادواره «مرد میدان» گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم برای یادآوری سردار دلها است، امروز نقش سردار سلیمانی در بخش های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه آشکار شده است.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان ادامه داد: اگر تاکنون نقش سردار سلیمانی برای ما نمایان نشده بود شاید از روحیه این شهید بزرگوار بود که خدمت را وظیفه خود می دانست و به دنبال تظاهر نبود.

 

کشیری بابیان اینکه باید مکتب شهید سلیمانی را زنده نگاه بداریم، افزود: باید بتوانیم راه این شهید بزرگوار را در زندگی خود جاری داشته باشیم و در انجام امور در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

وی افزود: در کنار این یادواره ورکشاپ نقاشی چهره سردار سلیمانی نیز در نظر گرفته شده بود و نفرات برگزیده مسابقه تایپوگرافی نیز در این مراسم تجلیل شدند.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان  بیان کرد: در این مراسم از جامعه دانشگاهی با ظرفیت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حضور در این مراسم دعوت شد.

کد خبر 1011476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha