بهره ‌وری در بودجه ۱۴۰۰ با واگذاری امور شهر به شهرداری مناطق شیراز

موسوی گفت: برای بهره ‌وری در بودجه ۱۴۰۰ باید در واگذاری امور شهر به شهرداری مناطق شیراز باید نگاه جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 14 دی) در یکصد و شصت و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت نخستین سالگرد شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی، الگوی یک فرمانده شایسته و یک انسان کامل در عصر ما به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ضرورت ارائه لایحه بودجه 1400 ادامه داد: از شهردار شیراز خواستار ارائه این لایحه برای بررسی به موقع در شورای شهر هستیم.

وی اضافه کرد: برنامه پنج ساله در لایحه بودجه باید به خوبی نشان داده شود و همچنین شاخصه های پیشرفت پروژه‌ها نیز باید مشخص شوند و اصول بودجه ‌نویسی مورد رعایت قرار بگیرد.

موسوی با تاکید بر لزوم توجه به نیروی انسانی در بهره ‌وری در بودجه 1400 بیان کرد: در واگذاری امور شهر به شهرداری مناطق شیراز باید نگاه جدی داشته باشیم.

وی افزود: برای تسریع و تسهیل در خدمات ‌رسانی با توجه به در نظر گرفتن هزینه ها باید مشکلات موجود میان سازمان ها و مناطق شهرداری شیراز رفع شوند.

موسوی با اشاره به لزوم بازنگری ساختار تشکیلاتی شهرداری گفت: بخش‌هایی همچون حوزه گردشگری و زیارت در کلانشهر شیراز نیاز به حمایت و تقویت بیشتری دارد و در انجام امور افزایش تخصص نیروهای انسانی باید در اولویت قرار داده شود.

کد خبر 1011483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha