آماده‌سازی واحدهای مسکونی برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد

شیبه از انجام عملیات تکمیل و تحویل ۱۷۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد بندر امام با همکاری قرارگاه مردمی امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (یکشنبه 14 دی) در نشست بررسی آخرین وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد بندرامام اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی آخرین وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد بندر امام و آسیب‌دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر این شهرستان برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و اقدام در جهت تکمیل و بهره‌برداری پروژه ۱۷۶ واحدی مسکن برای واگذاری به مددجویان کمیته امداد در حال انجام است افزود: مشکل منازل در حال احداث مددجویی و شبکه آب و انشعابات فاضلاب و کمک به نیازمندانی که دچار آبگرفتگی شدند نیز رفع می‌شود.

 

وی ابراز کرد: ضمن سپاسگزاری از صنایع پتروشیمی بندرامام (ره) که در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی نقش مهمی در تکمیل واحدهای مسکونی مدجویان ایفا کردند، به منظور بهره‌برداری این پروژه و تکمیل زیرساخت آب و فاضلاب با همکاری قرارگاه امام علی (ع) بندرامام، توافقات خوبی صورت گرفته که این واحدها تا قبل از پایان سال به مددجویان تحویل داده شود.

 

«سردار حمید اباذری» نیز تصریح کرد: قرارگاه مردمی امام علی (ع) با هدف هماهنگی اقدام‌های جهادی برای کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از آبگرفتگی منازل بندر امام خمینی (ره) تشکیل شده است.

 

فرمانده قرارگاه مردمی امام علی (ع) در شهرستان بندرامام اضافه کرد: به منظور رسیدگی به وضعیت سکونت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، نیازمند مشارکت و کمک بنیاد مستضعفان جهت اختصاص اعتباراتی به این امر هستیم و مابقی آن به صورت مشارکتی تامین می‌شود.

 

وی بر تلاش در جهت احداث مسکن برای مددجویان بندر امام از طریق استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی تامین لوازم ضروری زندگی جهت مددجویان آسیب‌دیده از آبگرفتگی‌های اخیر تاکید کرد.

 

کد خبر 1011487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha