توجه به مناطق کمتر برخوردار شیراز در ارائه بودجه سال ۱۴۰۰

تذروی گفت: لازم است تا شهردار شیراز در ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ به اتمام پروژه های نیمه تمام و مناطق کمتر برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد تقی تذروی»، امروز (یکشنبه 14 دی) در یکصد و شصت و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: از شهرداری شیراز خواستار گرامیداشت دهه دوم فاطمیه با اقدامات قوی تری در سطح شهر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش نقشه استکباری و استعماری خاورمیانه جدید را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به مشکل ادغام سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان حمل و نقل مسافر در شیراز عنوان کرد: لازم است تا این 2 سازمان مانند شهر اصفهان تفکیک شود و با ارائه لایحه این موضوع توسط شهردار شیراز به شورای اسلامی شهر شیراز به حالت قبل بازگردند.

تذروی افزود: لازم است تا شهردار شیراز در ارائه بودجه سال 1400 به اتمام پروژه های نیمه تمام و مناطق کمتر برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

وی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کنونی و کوچکتر شدن سفره مردم گفت: از قوه قضائیه و سایر دستگاه های نظارتی خواستار ورود جدی و برخورد قاطعانه به مسئله گرانی و کمبود کالاهای اساسی هستیم.

کد خبر 1011488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha