طرح کتاب موتوری در مشهد اجرا می شود

حجت الاسلام سبزیان گفت: در ۵۰ کتابخانه منتخب استان این طرح با انتخاب و ثبت کتاب در سامانه سامان نهاد کتابخانه های عمومی از طریق پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتاب انتخاب شده درب منزل تحویل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،«حجت الاسلام علی اکبر سبزیان» در مراسم رونمایی طرح تحویل کتاب به اعضای کتابخانه های عمومی منتخب درب منزل با عنوان کتاب موتوری با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان و کشور در سال جاری گفت: شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد محدویتهای فراونی در کشور جهت کنترل این بیماری شد که این اتفاق باعث رونق گرفتن استفاده از فضای مجازی در سطح کتابخانه ها جهت انجام رسالت خود شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه انجام فعالیتهای فرهنگی کتابخانه ها در فضای مجازی با استقبال خوب اعضای کتابخانه ها مواجه شد و باعث حفظ ارتباط کتابخانه ها و اعضا و علاقه مندان به کتاب و مطالعه شد؛ افزود: با توجه به ملاحظات کرونایی و البته درخواست مردم نیازمند منابع اطلاعاتی طرح تحویل کتاب درب منازل مورد بررسی قرار گرفت و امروز این طرح باهدف دسترسی آسان مردم به منابع مورد نیاز کتابخانه ای رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به طراحی اپلیکیشنی ویژه این طرح جهت انجام مراحل مختلف دریافت کتاب درب منزل گفت: در 50 کتابخانه منتخب استان این طرح با انتخاب و ثبت کتاب در سامانه سامان نهاد کتابخانه های عمومی و ثبت درخواست کتاب و بازیابی کتابخانه مورد نظر از طریق پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتاب انتخاب شده درب منزل به اعضای کتابخانه های عمومی تحویل می شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی این طرح را اتفاق خوبی در جهت تکریم علاقه مندان به مطالعه و رعایت اصول بهداشتی و رضایتمندی عمومی عنوان کرد.


 

کد خبر 1011499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha