۷۵ سایت مخابراتی در خراسان جنوبی آماده راه اندازی است

آذری نصرآباد از راه اندازی ۷۵ سایت مخابراتی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسن آذری نصرآباد» امروز (14 دی) در جلسه بررسی مشکلات اینترنتی و مخابراتی شهرستان خوسف اظهار کرد: شرکت مخابرات بر اساس سیاست های اصل 44، خصوصی شد لذا در خصوص تعهدات روستایی امروز متولی اصلی نیست بلکه مخابرات در جهت توسعه روستایی، تلفن همراه و تلفن ثابت مسئولیت اجتماعی دارد.

 

مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه بیماری کرونا  تلنگر خوبی در راستای توسعه ICT و توسعه پایدار داشت، گفت: مصرف ترافیک در استان بعد از شیوع بیماری با وجود کرونا و مسائل اقتصادی و تحریم پنج برابر افزایش یافته است.

 

آذری نصرآباد بیان کرد: توسعه ارتباطات از بسیاری از زیرساخت های جاده ای مهمتر شده است لذا توسعه فیبر نوری و تلفن همراه دو پروژه مهمی بود که  مخابرات تاکنون بسیار موفق عمل کرده است.

 

وی از راه اندازی 75 سایت مخابرات در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه 40 تا 50 سایت مخابرات قبل از بیماری کرونا در استان به بهره بررداری رسید.

 

مدیرعامل مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: در اجرای فیبرنوری که بزرگترین زیر ساخت های ارتباطی است، لازم است روستائیان همراهی کنند چراکه اگر کابلی از روی زمین مردم عبور می کند، نارضایتی نداشته باشند.

 

آذری نصرآباد چالش بزرگ شهرستان خوسف را تلفن بی سیم به ویژه در شهر ماژان عنوان کرد و گفت: هیچ برنامه ای برای ارتقاء تلفن ها  به نوع سیم دار به دلیل هزینه بر بودن در دستور کار مخابرات نیست، اما  بهبود و پشتیبانی آن انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1011515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha