ماجرای بدهی ۲۰ هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به بنیاد شهید

اوحدی گفت: ارتش و شهرداری تهران و برخی از دستگاه های دولتی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان املاک و اموال به بنیاد شهید بدهکار هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به پرسش خبرنگار شبستان در نشست خبری امروز 14 دی ماه درباره ردیف بودجه این نهاد گفت: بودجه 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش بینی می شود بهترین دوره بودجه و البته منطقی در همه دوره ها باشد.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در سال 1399 هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشتیم که مربوط به بدهی ما به دانشگاه ها و حقوق بوده است چون بنیاد شهید عضو هیچ صندوقی نیست و باید خود حقوق ها را پرداخت کند و امسال دولت مساعدت کرد تا حق پرستاری و حقوق و مزایا به صورت منطقی در بودجه دیده شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز حمایت کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعلام کرده اند.

 

اوحدی همچنین در خصوص بدهی 20 هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به بنیاد شهید نیز گفت: این بدهی ها از سوی ارتش و شهرداری تهران و دستگاه هایی است که طی سنوات گذشته املاک و اموال بنیاد در اختیار آنها بوده است.

 

وی ادامه داد: کمیسیون وصول مطالبات در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده است. همچنین با شهرداری تهران نیز مذاکره کرده ایم و آقای حناچی نیز همکاری های لازم را دارند و تاکید کرده اند با مذاکره و تهاتر بتوانند بدهی 10 هزار میلیاردی بنیاد شهید را بپردازند.

 

کد خبر 1011521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha