توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی  در گرگان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: یک هزار بسته معیشتی به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی به اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان و خیران بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (یکشنبه 14 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی رزمایش همدلی و کمک های مومنانه از محل موقوفات، خیرین و بقاع متبرکه شهرستان گرگان برگزار شد و در این رزمایش نسبت به توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی اقدام شد. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و  رزمایش کمک مومنانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در پنج مرحله نسبت به توزیع  پنج هزار هزار و 500 بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا اقدام کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بابیان اینکه تولید اقلام بهداشتی و ماسک از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان گلستان بود، افزود: در این ایام  20 هزار ماسک و اقلام بهداشتی تولید شده است.

 

وی گفت: به همت خیران  نیز نسبت به آزادسازی 10 زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان اقدام کردیم و همچنین برپایی نمایشگاه مجازی و مسابقات نقاشی برای کودک و نوجوان اقدام شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تاکید کرد: اوقاف و امور خیریه استان گلستان همچنین 10  هزار پرس غذای گرم  را در این ایام در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار توزیع کرده است.

کد خبر 1011526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha