توزیع هزار پوستر سردار سلیمانی در آستارا

دوزنده گفت: همزمان با ایام شهادت سردار دل ها یک هزار پوستر مزین به عکس شهید سلیمانی و چهار هزار عدد ماسک به همت حوزه بسیج شهید نقیب زاده و کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) در شهرستان آستارا توزیع شد.

«نوید دوزنده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: همزمان با ایام شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به همت حوزه بسیج شهید نقیب زاده، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و پایگاه بسیج شهید نوروزی، ایستگاه سلامت در روبروی مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا برپا شد.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری بندر آستارا با بیان اینکه در قالب برپایی این ایستگاه چهارهزار عدد ماسک در بین شهروندان توزیع شد، افزود: تب سنجی، تست فشار خون و قند از دیگر خدماتی بود که در این ایستگاه به مردم ارائه شد.

 

وی از توزیع یک هزار پوستر تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان مردم و دوستداران این سردار بزرگ خبر داد و تصریح کرد: مردم با جان و دل سردار سلیمانی را دوست دارند و به خاطر جانفشانی و فداکاری‌های وی برای ایران اسلامی برای وی ارزش خاصی قائل هستند.

 

دوزنده اضافه کرد: شهید سپهبد سلیمانی با مجاهدت و جانفشانی خود منطقه را از شر وجود منحوس داعش نجات داد و امروز شهادت وی موجب تقویت آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در سراسر دنیا شده ‌است.

 

«رضا معاشرتی» نیز در حاشیه برپایی ایستگاه سلامت، اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) از ابتدای شیوع کرونا با همکاری پایگاه بسیج شهید نوروزی ماسک و سایر اقلام بهداشتی در بین مردم توزیع کرده و به ضدعفونی اماکن و معابر پرداخته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشند زیرا ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده است.

 

معاشرتی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جامعه که تمام دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از شیوع کووید ۱۹ هستند، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) نیز دوشادوش مردم به صورت جهادی درحال فعالیت است.

کد خبر 1011551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha