راهیابی نماهنگ «شلّیک» بچه‌های مسجد به داوری یازدهمین جشنواره عمّار

منشی‌زاده با اشاره به تهیه و تولید نماهنگ «شلّیک» گروه سرود «فجر جاوید»، گفت: این نماهنگ که توسط بچه‌های کانون غدیر در گرامیداشت شهید فخری‌زاده تولید شده، به مرحله داوری یازدهمین جشنواره مردمی عمّار راه یافته است.

«محسن منشی زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مسجد خبرگزاری شبستان از راهیابی نماهنگ «شلیک» به یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد و اظهار کرد: درهمان روز شهادت شهید فخری زاده تهیه و تولید این نماهنگ از سوی گروه سرود فجر جاوید کانون فرهنگی هنری غدیر در راستای گرامیداشت این شهید در دستور کار قرار گرفت.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد بلوری زاده استان یزد بیان کرد: اعضای این گروه سرود تمام توان خود را به صورت شبانه روز برای تولید این اثر به کار بستند و ظرف  مدت ۴۸ ساعت این  نماهنگ آماده شد و اولین اثری بود که پس از شهادت شهید فخری زاده تولید شد و به جشنواره عمار نیز راه یافت و اکنون در مرحله داوری این جشنواره قرار گرفته است.
 

 وی با اشاره به اینکه ۲۵ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری غدیر در اجرای این نماهنگ مشارکت داشته اند، گفت: عالیه مهرابی شاعر این اثر است و امیر دشتی موسیقی آن را بر عهده دارد.

 

منشی زاده خاطر نشان کرد: کانون غدیر از سال ۹۳ به صورت تخصصی در رشته سرود فعالیت می کند و در طول این سال ها توانسته ۱۱ سرود و سه نماهنگ در حوزه دینی تولید کند. که نماهنگ «از مزرعه تا سفره»و سرودهای حضرت باران»، «فتح الفتوح»، «تنها امیر» از جمله‌ آثار تولید شده توسط این کانون است.

 

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد در نخستین رویداد ملی «فهما» در رشته «سرود و آواهای انقلابی»، افزود: این کانون فرهنگی هنری از سال ۱۳۸۹ در جوار مسجد بلوری زاده تاسیس شده است و در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ عضو فعالیت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد بلوری زاده به دیگر برنامه های این کانون هم اشاره کرد و گفت: آموزش مربیان گروه سرود، تولید محتوا برای گروه های سرود، برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات بصیرتی بخشی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری است. ضمن اینکه در شرایط کرونا گروه سرود فجر جاوید با هدف روحیه دهی به مردم اقدام به راه اندازی کاروان شادی و اجرای سرود در سطح محلات شهر یزد می کند.

 

منشی زاده تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان مردم در چندین مرحله، ضدعفونی معابر و خیابان ها توسط گروه جهادی کانون غدیر و کمک به بیماران کرونایی را بخش دیگری از فعالیت های این کانون پس از شیوع بیماری کرونا دانست.

 

کد خبر 1011579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha