اشتغالزایی برای ۹۸۴ نفر در شهرستان زیرکوه

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه ۹۸۴ نفر در شهرستان زیرکوه از ابتدای سال جاری تاکنون شاغل شدند، گفت: در سال گذشته برای ۴۰۳ نفر اشتغال ایجاد شده بود و امسال تاکنون شاهد رشد ۲ برابری این موضوع در زیرکوه هستیم.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در سال 99 در شهرستان زیرکوه دستگاه های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد موظف به ایجاد اشتغال شدند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه در سال 99 اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 600 میلیون تومان برای بهزیستی در راستای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان اعتبار 2 میلیارد تومان را توانسته جذب کند و در این راستا برای 42 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال 7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای کمیته امداد در خصوص ایجاد اشتغال تعیین شده بود، ادامه داد: از این رقم، پنج میلیارد و 250 میلیون تومان در زمینه اشتغال زایی برای 124 نفر در این شهرستان تاکنون توانسته است جذب کند.

 

عربشاهی به بحث سامانه کارا اشاره کرد و گفت: این سامانه برای بحث اشتغال زایی در سال 97 راه اندازی شد و طی این مدت تاکنون 291 طرح به مبلغ 19 میلیارد و 700 میلیون تومان با اشتغال 391 نفر در شهرستان زیرکوه اجرا شده است.

 

وی با اشاره به تسهیلات کرونا بیان کرد: تاکنون 86 متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کردند و 6 میلیارد و یکصد میلیون ریال با اشتغال 89 نفر به بانک ها معرفی شده اند.

 

وی در پایان با بیان اینکه امسال برای 984 نفر در شهرستان زیرکوه اشتغال ایجاد شده است، گفت: در سال گذشته برای 403 نفر اشتغال ایجاد شده بود و امسال تاکنون شاهد رشد 2 برابری این موضوع در زیرکوه هستیم.

 

 

کد خبر 1011586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha