ریشه مشکلات ما در نوع و تفکر مدیران است/ ضرورت ترویج تفکر شهید سلیمانی در حوزه های مختلف

رضایی گفت: ریشه مشکلات ما در نوع و تفکر مدیران است، تفکر شهید سلیمانی نه تنها در حوزه دفاعی بلکه در حوزه‌های مختلف باید وارد و هر جایی که امور مردم با تفکر شهید سلیمانی پیش رفته است، به موفقیت رسیدیم.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر،  «ابراهیم رضایی» یکشنبه ‌شب (15 دی) با حضور در مسجد جامعه روستای درودگاه شهرستان دشتستان و در جمع اهالی این روستا ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل ولایت‌مداری بود و اگر بخواهیم مدیری در تراز انقلاب اسلامی را معرفی کنیم باید از شهید سلیمانی نام ببریم، مکتب شهید سلیمانی همچنان باقی و پابرجا است و هر مسئول و مدیری که بخواهد در شأن مردم رفتار کند باید در مسیر تفکرات حاج قاسم سلیمانی حرکت کند.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت ترویج تفکر سردار سلیمانی میان آحاد جامعه و با بیان اینکه شهید سلیمانی اهل دنیاطلبی و سوء استفاده و باندبازی نبود بلکه آن شهید بزرگوار اهل جهاد بود و شبانه روزی کار می‌کرد، تصریح کرد: مدیری که نمی‌تواند شبانه‌ روزی برای مردم کار کند نباید مسئولیت بگیرد، استانداری که به هنگام سیل به خارج از کشور سفر می‌کند و مدیری که در وقت اداری دنبال تفریح و رفاه است به درد مسئولیت نمی‌خورد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی سخت‌ترین و خطرناک‌ترین کارها را انجام می داد  و ابایی نداشت و اهل آقازاده بازی نبود، تصریح کرد:  تفکر شهید سلیمانی نه تنها در حوزه دفاعی بلکه در حوزه‌های مختلف باید وارد و هر جایی که امور مردم با تفکر شهید سلیمانی پیش رفته است، به موفقیت رسیدیم.

 

رضایی با بیان اینکه ریشه مشکلات ما در نوع و تفکر مدیران است، ادامه داد: معلوم است که مدیر هزار میلیاردی نمی‌تواند مشکلات مردم روستاها را حل کند، مدیری که خانواده‌اش در خارج از کشور هستند و خودش دوتابعیتی است نمی‌تواند وضعیت پول ملی را بهبود ببخشد و نتیجه اینگونه مدیریت‌ها این می‌شود که مردم زیر فشار اقتصادی له می‌شوند.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر سال ۹۲ که سند اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد، این سند محقق می‌شد در این سال‌های اخیر این همه مشکل نداشتیم، این همه بیکار نداشتیم و فشار اقتصادی نداشتیم.

 

رضایی تاکید کرد: با تفکری که داعش را نابود کرد، می‌توانیم داعش‌های طلاق، فقر، بیکاری، فساد و… را نیز نابود کنیم و خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را آزاد کنیم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: می گویند که چرا این همه از رئیس جمهور انتقاد می‌کنید؟ ما مشکل شخصی با آقای روحانی نداریم؛ ریشه مشکلات کشور را نوع مدیریت و تفکر مدیریتی ایشان می‌دانیم.

 

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ گاه از پیگیری مطالبات مردم و بیان مشکلات آنها کوتاه نخواهیم آمد، تصریح کرد: با هیچ مدیری بر سر مشکلات مردم تعارف نخواهیم داشت و با جدیت پیگیر رفع مشکلات و نیازهای مردم هستیم.

کد خبر 1011600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha