مسابقات فرهنگی و هنری در سالگرد شهادت سردار دلها برگزار شد 

فهیمه برخان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها مسابقات فرهنگی و هنری با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در بخش هنری، مسابقه نقاشی ویژه کودکان اجرا شد و کودکان مسجدی تصاویری از حاج قاسم را نقاشی کرده و عکس این تصاویر را از طریق گروه مجازی کانون برای ما رسال کردند.



وی بیان کرد: همچنین در بخش فرهنگی، مسابقه مجازی دلنوشته ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شده و به بهترین دلنوشته نیز جایزه ای اهدا شد.



برخان ابراز کرد: هدف از برگزاری این مسابقات فرهنگی آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت سردار سلیمانی بود.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: برگزاری مراسم یادبود همراه با سخنرانی و بازخوانی وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت این سردار شهید بود که با کمک بچه های مسجدی کانون اجرا شد.



وی یادآور شد: در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی و یاران با وفایش، فاطمیه و محله با نصب بنر، پارچه نوشته و تصاویری از این شهید گرانقدر و دیگر شهدای مقاومت مزین شد.



برخان ادامه داد: طرح ختم قرآن کریم و ختم صلوات یکی دیگر از برنامه هایی بود که در این روز اجرا شده و ثواب تلاوت آیات نور و صلوات به روح مطهر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت هدیه شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: علاوه بر این با تاسی از سیره و مکتب حاج قاسم در دستگیری از محرومین، طرح اطعام نیازمندان اجرا شده و در همین راستا بیش از ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند و محروم توزیع شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار دلها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ترویج مکتب حاج قاسم اجرا شدند.

کد خبر 1011615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha