۸۶۲ بیمار نیازمند پیوند کلیه تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان گفت: هم اکنون با کمک افراد خیّر، ۸۶۲ پیوند کلیه در کاشان و حومه و ۴۳۸ بیمار دیالیزی تحت پوشش حمایت‌ های این انجمن قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، خلیل بهمنی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شرکت دانش بنیان باریج اسانس، نخستین متولی کمک به بیماران کلیوی در کاشان است و شادروان حسین حجازی پدر صنعت اسانس ایران در سال ۷۴ پرداخت هزینه نخستین بیمار پیوند کلیه در کاشان را تقبل کرد.

 

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان افزود: شادروان حجازی در همان روز‌های نخست راه ‌اندازی این انجمن، مشوق اصلی در این کار خیر بود و اکنون هم شرکت دانش بنیان باریج اسانس همواره به این انجمن مردم نهاد خیرخواهانه کمک می‌کند و در واقع این انجمن، یکی از جامعه‌ های هدف شرکت داروسازی باریج اسانس است.

 

بهمنی با بیان اینکه در روز‌های نخست کار انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان، ۱۲ بیمار کلیوی نیازمند به پیوند و ۴۵ بیمار دیالیزی در نوبت خدمت بودند، افزود: هم اکنون با کمک خیّران، ۸۶۲ بیمار نیازمند پیوند کلیه در کاشان و حومه و ۴۳۸ بیمار دیالیزی تحت پوشش حمایت ‌های این انجمن قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه برای تعدادی از بیماران نیازمند هزینه ایاب ذهاب نیز پرداخت می‌شود گفت: بسته‌های حمایتی و معیشتی نیز به بیش از ۱۵۰ نفر از بیماران زجر دیده اهدا می‌شود./

کد خبر 1011618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha