طرح ایران قوی فرصت و ظهور ظرفیت های هنری استان البرز در رواق نمایش است

مقدم با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی ایران قوی گفت: طرح ایران قوی فرصت و ظهور ظرفیت های هنری استان البرز در رواق نمایش است.

« ناصر مقدم » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت برپایی طرح ایران قوی گفت: ثمره کارهای هنری و فرهنگی با محوریت مسجد فرصتی برای تبیین آموزه های دینی و معرفتی است.

 

دبیر ستاد فهما در استان البرز افزود: هم افزایی و مشارکت در قالب هیئت های اندیشه ورزی با محوریت مسجد و امام مسجد زمینه احیاء مسجد تراز اسلامی است که در این خصوص طرح ایران قوی با فراهم آوردن بستر هم افزایی بیشتر فعالان کانون های فرهنگی هنری با امام مسجد نقش اساسی دارد.

 

به گفته مقدم، سرمایه گذاری بر توانمندی ها و ظرفیت های استانی یکی از ثمرات طرح ملی ایران قوی است که در قالب ویژه برنامه های مرتبط با طرح های موثر فرهنگی و هنری مسجدی می تواند محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه استان البرز از حیث زیرساخت های فرهنگی و هنری با کمبودها و مشکلات جدی مواجه است بیان کرد: این یک واقعیت است که استان البرز خلاء اساسی در زمینه زیرساخت های فرهنگی و هنری دارد ولی این ضعف دلیلی بر کاهش و کاستی حضور نیروهای فعال مرتبط با مسجد در عرصه هنری و فرهنگی نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز در قالب تئاتر بچه های مسجد همچنین تئاتر خیابانی جایگاه ویژه و ممتازی دارد به ویژه آنکه متناسب با ظرفیت های شناخته شده استان البرز معین اجرای طرح ملی ایران قوی در بخش رواق نمایش است.

 

 

کد خبر 1011634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha