طرح ایران قوی زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مسجد است

حجت الاسلام فراستی گفت: جوان گرایی به عنوان مهمترین مولفه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این طرح است.

« حجت الاسلام فراستی» از جمله مدیران موفق در عرصه هنر در کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد است که در رابطه با طرح ایران قوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: طرح ایران قوی زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مسجد است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی شهر هشتگرد افزود: ظرفیت هنری کانون فرهنگی هنری مصلی شهر هشتگرد در زمینه سرود در جریان چهل سالگی انقلاب مورد توجه قرار گرفت و در یک بستر اجرایی سرود هزار نفری انقلاب در مصلی هشتگرد اجرا شد که نتایج ویژه ای نیز در بر داشت.

 

وی اظهار کرد: متناسب با برنامه ریزی صورت گرفته در جریان طرح ملی ایران قوی می توان گفت که جوان گرایی به عنوان مهمترین مولفه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این طرح است.

 

وی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های هنری در جهت تحقق مسجد تراز اسلامی از دیگر نکات قابل توجه در جریان طرح ایران قوی است که در این خصوص نیز فعالیت های شاخصی در کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مصلی شهر هشتگرد خاطرنشان کرد: رویداد ملی فهما که در سال جاری در قالب طرح ایران قوی در حال جریان است، زمینه انسجام و رشد برنامه های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد را قوت می بخشد و امکان بهتر دیده شدن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم می سازد. 

 

 

 

کد خبر 1011638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha