وبینار «بهره‌وری در گلخانه‌ها» در دانشگاه جهرم  برگزار شد

وبینار «بهره‌وری در گلخانه‌ها» تحت عنوان تغییرات کوچک، نتایج بزرگ به همت انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه جهرم به صورت برخط برگزار شد.

«پدرام عصار»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: وبینار «تغییرات کوچک، نتایج بزرگ» با موضوع بهره وری در گلخانه ها با حضور بیش از ۷۰ نفر از اساتید، صاحب نظران و دانشجویان علاقمند به علم شیرین باغبانی برگزار شد.

 

مدیر گروه علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه جهرم افزود: در این وبینار که بیش از سه ساعت طول کشید، «ایمان صادق‌پور»، دکتری مدیریت DBA، عضو هیئت مدیره مجتمع آزمایشگاهی دانش‌بنیان و مشاور بازاریابی محصولات مختلف کشاورزی و فرآورده های غذایی با رویکرد صادرات سخن گفت.

 

وی ابراز کرد: دیگر سخنران این مراسم، «یوسف احمدی»، دکتری تخصصی باغبانی، مدیر مشاور مجتمع آزمایشگاهی دانش‌بنیان و مشاور تولید گلخانه‌ها، باغ‌ها و مزارع استان فارس بود.

 

عصار بیان کرد: کارگاه بهبود بهره‌وری در گلخانه‌ها با محورهای نگاهی به گلخانه‌های موفق دنیا و گلخانه‌داری در ایران، الزامات علمی و مدیریتی بهبودبخشی بهره‌وری گلخانه‌ها برگزار ‌شد.

 

به گفته وی سخنرانان در این وبینار به بحث و تبادل نظر در رابطه با مزایای کشت گلخانه‌ای، بررسی آمار و ارقام کشورهای موفق در تولیدات گلخانه‌ای، صادرات محصولات گلخانه‌ای با اهمیت بسته‌بندی مناسب، سخن گفتند.

 

مدیر گروه علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه جهرم گفت: همچنین سخنرانان به بحث درباره‌ی لوازم موفقیت در این زمینه با تأکید بر تولید علم و استفاده از آن در بخش عملی، بررسی مسائل و مشکلات گلخانه داری در ایران و راهکارهای بهبود و بهره‌برداری پرداختند.

 

پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان، جمع‌بندی سخنان و بیان گوشه‌ای از پروژه‌های انجام شده بخش دیگری از این وبینار بود.

کد خبر 1011642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha