اجرای نقاشی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری خوزستان

مسئول واحد هنرهای تجسمی خوزستان از اجرای کارگاه نقاشی ۲ روزه خیابانی «روایت جهاد» توسط حوزه هنری استان خبر داد و گفت: این نقاشی به شیوه نقاشی قهوه‌خانه‌ای به ارتفاع سه متر و طول هفت متر اجرا می‌شود.

«محمد باوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری کارگاه نقاشی «روایت جهاد» اظهار کرد: این کارگاه 2 روزه خیابانی به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان برگزار می‌شود.

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان این کارگاه نقاشی به همت نقاش مطرح استان «سید محسن موسوی» انجام می‌شود و سه تن از هنرمندان دیگر هم با وی همکاری می‌کنند افزود: این نقاشی به داستان شهادت حاج قاسم سلیمانی می‌پردازند.

 

وی اضافه کرد: این نقاشی به شیوه نقاشی قهوه‌خانه‌ای به ارتفاع سه متر و طول هفت متر در مرکز شهر اهواز و محل عبور و مرور مردم در حال طراحی است و مردم می‌توانند از صفر تا صد خلق کار را به صورت زنده تماشا کنند.

 

باوی‌زاده با اشاره به اینکه این اثر با تکنیک اکریلیک و رنگ و روغن و متریال‌های دیگر کار می‌شود تا ماندگار بماند تصریح کرد: این اثر از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به مدت 2 روز در خیابان شریعتی، چهارراه سلمان فارسی (نادری) انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خلق این اثر از (یکشنبه 14 دی) آغاز شده و امروز (دوشنبه 15 دی) به پایان می‌رسد یاد آور شد: در اجرای این اثر هنری، شهرداری اهواز و بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حوزه هنری خوزستان همکاری می‌کنند.

 

کد خبر 1011672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha