بزرگداشت «سردار دلها» با اجرای ۲۰ عنوان برنامه توسط کانون قمر بنی هاشم(ع) کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی گفت: ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی از سوی این کانون فرهنگی در روستای کاغذی برگزار شد.

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز شهادت اسوه ایثار و مقاومت سردار قاسم سلیمانی، افزون بر۲۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی از سوی کانون  فرهنگی مسجد و هیئت قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی برنامه ریزی و اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: برگزاری نشست بصیرتی و گرامی داشت سردار سلیمانی، اجرای سرود پیروان ولایت، اجرای پویش مرد میدان، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهدای روستا، چاپ و نصب بنر ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی در معابر عمومی، حضور اعضا درب منازل شهدا با مداحی و ادای احترام به مقام شهدا و قرائت بخشی از وصیتنامه سردار سلیمانی و اجرای رزمایش ثامن از جمله فعالیت های این کانون در سالروز شهادت سردار سلیمانی بود.

کریمیان ادامه داد: اعضای کانون قمر بنی هاشم در این مناسبت، فعالیت ویژه را از طریق تولید محتوا و حضور فعال در فضای مجازی و ارائه پست های بصیرتی و روشنگری داشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی سیار و توزیع پک  بهداشتی با هماهنگی قرارگاه سلامت محله ، پایگاه غدیر، آستان مقدس امامزاده صالح درسطح  روستا و برگزاری مسابقه دل نوشته ای برای حاج قاسم و تجدید میثاق اعضای کانون با سردار سلیمانی از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی در سالروز شهادت سردار سلیمانی بود.

 

یادآور می شود؛ کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل  در سال  ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد.

 

روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1011733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha