۵۰۰ اثر به اولین جشنواره ملی دل گپ در مازندران رسید

حق شناس از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به اولین جشنواره ملی « دل گپ» در مازندران خبر داد و گفت: با تلاش های تیم قوی بسیج رسانه نکا و جوانان و فعالان این حوزه، شاهد اتفاق های خوبی در این بخش خواهیم بود.

«عبدالمهدی حق شناس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: جشنواره ملی « دل گپ» در مازندران، جشنواره ای برای سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که به همت بسیج رسانه نکا برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران افزود: بسیج رسانه نکا، کانونی فعال در عرصه تربیت نیروهای انقلابی و پا به کار است که در طول سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای روشنگری و بصیرت افزایی اجرایی کرده است و برگزاری اولین جشنواره ملی «گره» در سال گذشته در راستای شیوع ویروس کرونا آغاز خوبی برای برگزاری جشنواره های ملی بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: موفقیت در برگزاری اولین جشنواره ملی «گره» در سال گذشته موجب شد تا امسال جشنواره ملی « دل گپ» با موضوع دلگویه های 15 ثانیه ای برای سردار سلیمانی در دستور کار بسیج رسانه نکا با همکاری بسیج رسانه مازندران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سپاه نکا قرار گیرد و تاکنون موفق عمل کرده است.

 

حق شناس تصریح کرد: هر جامعه و نظامی، آرمان های خاصی را دنبال می کند و هدفی برای کشور دارد و بر همین اساس هم مسئولان پای کار هستند و اکنون فرهنگ شهید و شهادت از برنامه های مهمی است که به عنوان ارزش و آرمان های انقلاب مورد توجه است.

 

وی افزود: باید جوانان ما با این مفاهیم و اثرگذاری آن در جامعه آشنا باشند و سردار سلیمانی به عنوان یکی از سکان داران انقلاب، به ما درس مقاومت و ایثار داد و اهالی رسانه باید در این حوزه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن روح ایثار و مقاومت، حفظ دستارودهای انقلاب و نهادینه کردن مکتب سلیمانی از جمله اهدافی است که در جشنواره ملی « دل گپ» دنبال می شود و باید با اطلاع رسانی مناسب افراد بیشتری را برای شرکت در این جشنواره سوق داد.

 

حق شناس از ارسال بیش از 500 اثر به اولین جشنواره ملی « دل گپ» در مازندران خبر داد و گفت: با تلاش های تیم قوی بسیج رسانه نکا و جوانان و فعالان این حوزه، شاهد اتفاق های خوبی در این بخش خواهیم بود.

 

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار دلگویه های 15 ثانیه ای برای سردار سلیمانی به جشنواره ملی « دل گپ» تا 20 دی ماه  به شماره فضای مجازی 09101392179 اعلام شده است و تاکنون بیش از 500 اثر از حدود 20 استان کشور به این جشنواره ارسال شده است که آثاری ماندگار ارسال شده است.

کد خبر 1011742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha