کمک های مومنانه کانون شهدای کوثر در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر گفت: کمک های مومنانه کانون شهدای کوثر شامل بسته های معیشتی، لوازم منزل برای نوعروسان و ۸ تبلت برای دانش آموزان با همیاری خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان آبرومند توزیع شد.

«زلفعلی سلیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه کانون شهدای کوثر شامل بسته های معیشتی، لوازم منزل برای نوعروسان و 8 تبلت برای دانش آموزان با همیاری خیرین در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان آبرومند شهرستان کوثر توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر تصریح کرد: بسته های معیشتی پیش بینی شده در این کمک مومنانه شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی و گوشت مرغ است که در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

 

وی یادآور شد: از دیگر کمک های مومنانه ای که در این طرح توزیع شد شامل لوازم خانگی بود که برای نوعروسان خانواده های نیازمند در نظر گرفته شده بود.

 

 

سلیمی اضافه کرد: 8 تبلت نیز در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت تا در دوران کرونایی بتوانند به عنوان آینده سازان کشور از آموزش فضای مجازی بهره مند شوند.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کوثر عنوان کرد: برای تهیه و توزیع این اقلام خیرین و اعضای کانون مشارکت جدی داشتند و این امر خداپسندانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

سلیمی افزود: روزهای سخت بیماری کرونا همت همگانی برای همدلی و همیاری را می طلبد و امیدواریم بتوانیم به عنوان خادمان فرهنگی جامعه مشارکت در احسان و نیکوکاری را گسترش دهیم.

 

کد خبر 1011749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha