مسابقه عکس سلفی به نام پدر در ایلام برگزار می شود

میرزایی با بیان اینکه مسابقه عکس سلفی به نام پدر در ایلام برگزار می شود، گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه که با همکاری بسیج هنرمندان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ملکشاهی برگزار می شود، ۲۰ تا ۲۵ بهمن سال جاری است.

«علی میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: مسابقه عکاسی به نام پدر در راستای گرامیداشت پدران آسمانی شهید در این استان برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقه عکاسی سلفی پدرانه با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان ملکشاهی و سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در راستای تحقق شعار سال سال جاری با عنوان جهش تولید و با هدف جریان سازی فرهنگی تکریم و ارتباط پدر با فرزندان، برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با شعار «من پدرم را دوست می دارم» برگزار می شود، تصریح کرد: «پدر من، الگوی من»،« پدر من، کار و تولید»،« پدر من، نشاط و سرگرمی»، « پدر من، ورزش و سلامتی» و « پدر من، صله ارحام و روابط اجتماعی» از محورهای برگزاری این مسابقه است.

 

میرزایی تصریح کرد: از نظر برگزار کننده، دانش آموز شرکت کننده در این مسابقه عکاسی در گونه مستند اجتماعی هستند و  شرکت در این مسابقه فقط در قالب مجموعه عکس   شامل۵  قطعه عکس خواهد بود.

 

وی بیان کرد: عکاسان و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند عکس های خود را بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن سال جاری  از طریق شماره های اعلامی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ارسال و توصیه می شود که به هیچ وجه قبل و بعد از این تاریخ آثار خود را ارسال نکنند و همچنین عکس های فاقد کیفیت مناسب و داوری شرکت داده نخواهند شد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام بیان کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این مسابقه روز ۷ اسفندماه سال جاری همزمان با روز پدر  با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان برگزار می شود و  به برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

میرزایی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای ارسال آثار خود از طریق شماره تماس های 09188412802 نریمان خلیلی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، 09187972801  حجتالاسلام مجید شاه محمدی، مربی واحد برادران و  09185872773 فاطمه جعفرزاده، مربی واحد خواهران از طریق شبکه های اجتماعی اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام مراجعه کنند.

کد خبر 1011754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha