ولایت‌پذیری، شاخصه مشترک سردار سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی بود

یک کارشناس مذهبی گفت: شاخصه مشترک مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی پیروی از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید رضا رزاقی در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ارتحال آیت  الله  مصباح  یزدی گفت: شاخصه مشترک مکتب حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی پیروی از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

 

این کارشناس مذهبی افزود:  مکتب شهید سلیمانی و مکتب آیت الله مصباح یزدی به ما می‌آموزد که مبنای کار باید بصیرت و ولایت باشد و این ایام و تقارن سالروز شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح فرصتی برای تبیین شاخصه‌های ولایتمداری است.

 

حجت الاسلام رزاقی در ادامه به تبیین ویژگی های سردار سلیمانی پرداخت و افزود: ولایت پذیری، اخلاق نیکو، اعتقاد راسخ، استقامت در برابر دشواری ها، ایثار و درایت وصف ناپذیر از جمله ویژگی های این سردار رشید اسلام بود.

 

این کارشناس دینی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی با درایت خودش داعش را سر جای خود نشاند و نوید نابودی داعش را که داده بود، به ثمر رساند و سیطره داعش را بر عراق وسوریه و لبنان پایان داد.

 

حجت الاسلام رزاقی افزود: قاسم سلیمانی یک نفرنبود یک ملت بود، او رفت و یک امت عزاداراو شد. اگرچه یک سال از شهادت سردار سلیمانی گذشته است ولی یاد او و نام اوبیش از پیش در یادها و دل ها ماندگار شده است.

 

وی با بیان اینکه حتی دشمنان حاج قاسم هم از رشادت های او سخن می گویند، تصریح کرد: امنیت کشور مرهون رشادت های امثال حاج قاسم سلیمانی است.

 

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی از سوی کانون فرهنگی وهیات قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی برگزارشد.

 

کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل از کانون های فعال فرهنگی این شهرستان است که با ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا، برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی، هنری و اجتماعی را اجرا می کند./

کد خبر 1011773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha