مدیران شهری گرگان در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مردم خواهند بود

محمدی گفت: شهردار منطقه ۳ گرگان در روز چهارشنبه با توجه به تقاضای شهروندان گرگانی در بخش خدمات، پاسخگوی سوالات و تقاضاهای مردم خواهد بود.

«امیر محمدپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بانک های انصار، قوامین و مهر همه در مجموعه بانک سپه ادغام شدند و جامعه زیادی را در برگرفته و سوالاتی در این زمینه وجود داشت و لذا امروز در مرکز سامد از مدیر شعب بانک سپه استان دعوت کردیم تا پاسخگوی سوالات مردم باشند.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ادامه داد: در روز (چهارشنبه ۱۷ دی) برنامه ویژه برای مردم شهر گرگان دیده شده و با توجه به تقاضای مکرر مردم بنا شد مهمان هایی که دعوت می کنیم از مجموعه خدمات رسان شهر گرگان باشند.

 

محمدپور تاکید کرد: این هفته در روز چهارشنبه مرکز سامد میزبان شهردار منطقه یک گرگان است که این مقام مسئول پاسخگوی سوالات مردم باشد.

 

وی گفت: وقتی شهروندان با مرکز 111 تماس می گیرند و تقاضا ارائه می شود در فرآیند پیگیری قرار می گیرد و ظرف 15 روز به آن تقاضا پاسخ داده می شود.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان افزود:  همکاران ما در مجموعه سامد از ساعت 7 صبح تا 14 و 30 دقیقه پاسخگوی مردم عزیز خواهند بود و پس از آن تماس ها در پیغام گیر ضبط می شود و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 1011776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha