راه اندازی هیئت سیار خودرویی به یاد سردار سلیمانی در نکا

حجت الاسلام فعالی از راه اندازی هیئت سیار خودرویی جهت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در نکا خبر داد و گفت: این کاروان هیئت سیار خودرویی به همت کانون مداحان و هیئت مذهبی شهر و روستاهای نکا راه اندازی شده است.

حجت الاسلام « حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: عاشقان سردار سلیمانی و مداحان و هیئت های مذهبی با راه اندازی هیئت سیار خودرویی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر و روستاهای نکا یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی و همراهانش را زنده نگاه داشتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا افزود: مداحان با همراهی هیئت های مذهبی با حضور در شهر و روستاهای نکا با مداحی و نوحه خوانی، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی نوحه سرایی کردند.

 

وی با بیان اینکه  مردم باید با سیره و روش و ایثار سردار سلیمانی آشنا شوند، خاطر نشان کرد: آگاه سازی مردم از درس مقاومت و ایثاری که سردار سلیمانی به ما داد؛ از اهداف مهم راه اندازی هیئت سیار خودرویی در شهرستان نکا بود.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: سردار سلیمانی در مکتب اسلام رشد و پرورش یافته است و اکنون هم باید الگو و نمونه درس ایثار و مقاومت برای همگان باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا یادآور شد: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مکتب تربیتی امام راحل و مقام معظم رهبری پرورش یافته بود و اکنون شخصیتی اثرگذار در منطقه و جهان است که باید در بین جوانان و نوجوانان راه و روش سردار نهادینه شود.

کد خبر 1011781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha