ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی جهت برخورد با متخلفان سابقه‌دار صنفی

بیرانوندی از نحوه رسیدگی به تخلفات در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: ما آمادگی خود را جهت برخورد با متخلفان سابقه‌دار صنفی منوط به تهیه گزارش دقیق و صریح بازرسان اعلام می‌کنیم که تشکیل بانک اطلاعاتی متخلفان متجری در این خصوص ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نعمت‌الله بیرانوندی» امروز (دوشنبه 15 دی) در برنامه دوشنبه‌های با رسانه ویژه گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی اظهار کرد: جمع میزان جریمه‌ها در تعزیرات حکومتی به نوع تخلف و میزان مبلغ تخلف قید شده در گزارش بستگی دارد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: همکاران ما در شعب تعزیرات حکومتی بر اساس قانون اقدام به صدور رای کرده و به جز عدم درج قیمت که جریمه‌ای ثابت دارد، مابقی نیز به نوع گزارش تنظیمی و همچنین میزان مبلغ ریالی قید شده در گزارشات ارسالی بستگی دارد.

 

وی تصریح کرد: ما آمادگی خود را جهت برخورد با متخلفان سابقه‌دار صنفی منوط به تهیه گزارش دقیق و صریح بازرسان اعلام می‌کنیم که تشکیل بانک اطلاعاتی متخلفان متجری در این خصوص ضروری است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی اضافه کرد: باید متخلفانی که اصرار بر تکرار تخلف دارند را شناسایی کرده و دستگاه‌های نظارتی به طور مستمر به آنها سرکشی کنند تا در صورت ارتکاب تخلفات بعدی بتوان با ظرفیت‌های قانونی نسبت به افزایش سطح برخوردهای قهری اقدام کرد و تکرار تخلف می‌تواند زمینه صدور حکم تا پلمپ و لغو پروانه کسب را نیز فراهم آورد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های ناظر و کاشف و همچنین صدا و سیمای خوزستان یاد آور شد: در 9 ماهه اول امسال قریب به 12 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده که قسمت اعظم آنها رسیدگی شده و تعدادی در انتظار تکمیل تحقیقات مقدماتی و آمادگی برای صدور حکم هستند.

 

کد خبر 1011804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha