حرکت شهید سلیمانی در تراز اندیشه بالنده و مبتنی بر مهدویت بوده است

حجت‌الاسلام الهی‌نژاد با بیان اینکه حرکت شهید سلیمانی در تراز اندیشه بالنده و مبتنی بر انتظار و مهدویت بوده است، گفت: انتظار امامین انقلاب و شهدایی چون سردار سلیمانی در راستای انتظار مثبت است.

 خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی: حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد «رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» در هم اندیشی «مقاومتِ امت محور» که به مناسبت سالگرد شهدای مقاومت و به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی و مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: حرکت شهید سلیمانی در تراز اندیشه بالنده و مبتنی بر انتظار و مهدویت بوده است و به همین دلیل، مقام معظم رهبری فرمودند که به سردار سلیمانی به عنوان مکتب بنگرید.

 

وی، از مهمترین شاخصه های سردار سلیمانی را انقلابی گری، ولایتمداری، استکبارستیزی، ایثارگری، دین مداری، شجاعت، اخلاص، ایمان و اخلاق و شاخصه انتظار و مقاومت عنوان کرد.

 

رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان این که مکتب شهید سلیمانی با این شاخصه ها، الگو گرفته از مکتب امامین انقلاب است، تصریح کرد: شهید سلیمانی خودش را سرباز این مکتب و ولایت فقیه می دانست.

 

وی با بیان اینکه انتظار واقعی انتظار مثبت و عملی همراه با مقاومت و صبر است، افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که انتظار فرج با صبر، عبادت است؛ انتظار واقعی، حرکت آفرین و جنبش خیز و سازنده است و انسان را به سوی آمادگی فردی و اجتماعی به پیش می برد؛ انتظار امامین انقلاب و شهدایی چون سردار سلیمانی در همین راستای انتظار مثبت است.

کد خبر 1011883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha