رونمایی از پوستر پویش «لبخند رضایت»/معلمان مجاهدانه در میدان تعلیم و تربیت حضور دارند

محمدگلی گفت: معلمان مجاهدانه در میدان تعلیم و تربیت در کنار مدافعان سلامت و امنیت تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «رضا محمد گلی» در آیین رونمایی از پوستر پویش لبخند رضایت که با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و معاون پرورشی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر از معلمان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده مسئله آموزش غیر حضوری و با بهره گیری از فضای مجازی شده اما این به معنای سبک شدن کار معلمان نیست.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز جامعه معلمان مجاهدانه و مخلصانه در میدان تعلیم و تربیت خدمت رسانی و فعالیت می کنند.

 

وی به سختی های آموزش های مجازی اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی که به صورت ناگهانی با این ویروس روبرو شدیم، معلمان بیش از گذشته برای تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش کرده و وقت می گذارند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه معلمان به عنوان مدافعان تعلیم و تربیت، در کنار مدافعان سلامت و امنیت نقش آفرینی می کنند، اضافه کرد: کار این عزیزان بسیار ارزشمند است و امید است که همگان قدر این زحمات و تلاش های معلمان را بدانند.

 

محمدگلی به ماموریت های بسیج فرهنگیان اشاره کرد و گفت: کمک به ارتقای آموزش و پرورش و کارآمدی مسئله تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب از مهمترین برنامه های بسیج فرهنگیان است که در این راستا تلاش های گسترده ای انجام شده است.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی افزود: عدم برگزاری کلاس های حضوری و ارتباط چهره به چهره معلمان با دانش آموزان در این شرایط کرونایی سبب عقب ماندن مسئله پرورش از آموزش شده است که در این راستا بسیج فرهنگیان با کمک آموزش و پروش سعی دارد در یک اقدام جهادی این خلاء بزرگ را پوشش دهد.

 

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه های محتوایی خوبی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: امید است این برنامه ها بتواند این مساله را حل کرده و در راستای پرورش آینده سازان ایران اسلامی کارساز باشد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای پویش لبخند رضایت بیان کرد: این پویش در همین راستا از اسفندماه سال گذشته آغاز شده که خوشبختانه در استان مرکزی موفقیت های چشمگیری داشته است.

 

محمد گلی ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران که در این پویش همکاری داشتند بیان کرد: در قالب پویش لبخند رضایت بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده و علاوه بر آن ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در قالب ۴۵۸ تبلت و موبایل جمع آوری شده است.

 

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه این تبلت ها در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفته، اظهار کرد: فراهم کردن امکانات آموزشی برای همه دانش آموزان امری ضروری است و بسیج فرهنگیان در این راستا تلاش های خوبی انجام داده است.

 

وی در پایان اضافه کرد: پویش لبخند رضایت در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری انجام شده و امیدواریم این پویش در راستای رسیدن به اهداف موثر واقع شویم.

کد خبر 1011896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha