سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت در بشاگرد/ اهدای جهیزیه به دختران بشاگردی

نوبخت با بیان اینکه در این سفر یک روزه به شرق هرمزگان ۱۳۰۰ میلیارد تومان در ۴۳ پروژه سرمایه گذاری می شود گفت : سهم شهرستان بشاگرد بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان در شش پروژه ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، « محمد باقر نوبخت » در سفر یک روزه خود به شرق هرمزگان و شهرستان بشاگرد اظهار کرد: بعد از سالها اشتیاق و شور این افتخار نصیب شد تا در جمع شما مردم خونگرم بشاگرد باشم واز نزدیک شما را زیارت کنم که جای شکر به درگاه خداوند متعال دارد که برای یک خدمتگذار کوچک وبی ارزش شرایطی  فراهم شد تا  در برابر مردم گرانقدر ایران به ویژه شهرستان حاضر شوم.


وی افزود: این سفر اگرچه با تاخیر انجام شد ،اما پیش از این بارها در روستاهای سیستان بلوچستان ،جنوب کرمان و هرمزگان حضور پیدا کرده ام اما شوق حضور در جمع مردم خونگرم شهرستان بشاگرد به دل من مانده بود که چرا این سعادت نصیب من نشده است.

 

رئیس برنامه و بودجه کشور گفت: در این سفر ۲۴ ساعته با ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان هرمزگان به خصوص به شهرستانهای جاسک و بشاگرد آمده ام، که ۴۳ پروژه مشخص شده در کمتر از شش ماه که مدیریت پرداختها با این دولت است بتوانیم سرمایه گذاری کنیم.

 

نوبخت عنوان کرد: سهم مردم شهرستان بشاگرد از این ۱۳۰۰ میلیارد تومان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که برای شش پروژه ویژه تعریف و سرمایه گذاری خواهد شد.

 

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در این شهرستان در این سفر بیان کرد: مشکلات شما را در حوزه آب ،آموزش،بهداشت، و راه که کل راههای آسفالته در دست اقدام این شهرستان حدود ۱۱۱ کیلومتر است وبا اضافه کردن ۱۱۲ کیلومتر دیگر به این راهها برای آسفالت راههای شهرستان اقدام جدی می شود.

 

معاون رییس جمهور در این خصوص گفت: کل راههای این شهرستان باید به صورت چهار راه تبدیل شود تا به مردم بتوانند به راحتی در مسیرهای بشاگرد به میناب، جاسک ،کرمان،وسیستان و بلوچستان در تردد باشند که این اقدام بزودی انجام خواهد شد.

 

نوبخت در پایان با وعده اهدای جهیزیه به دختران بشاگردی گفت: اهدای جهیزیه کمترین کاری هست که میتوان به عنوان هدیه دولت به دختران بشاگردی اعطا کنم.

 

 

 

 

کد خبر 1011936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha