توسعه اماکن و سرانه ورزشی کشور از سیاست‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است

تقی زاده با اشاره به تاکید رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان نسبت به افزایش سرانه و اماکن ورزشی گفت: تصویب لایحه باشگاه‌‌داری، تحولی بزرگ در ورزش کشور ایجاد خواهد کرد که امیدواریم به زودی توسط هیات دولت تصویب و به مجلس برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «جمشید تقی‌زاده» روز (دوشنبه ۱۵ دی) در جریان بازدید از ورزشگاه شهید مجدیان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و گسترش ورزش در تمام نقاط کشور از اهداف و رسالت‌های مهم و اصلی وزارت ورزش است  

 

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد:  احداث چندین ورزشگاه پنج هزار نفری و سالن‌های ورزشی ۶ و ۱۵ هزار نفری در نقاط مختلف کشور از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در زمان تصدی وزیر ورزش در راستای افزایش زیرساخت‌های ورزشی کشور بوده است.

 

وی توسعه زیرساخت‌های ورزش روستایی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در چهار هزار و ۵۰۰ روستای کشور، سه هزار و ۵۰۰ سمن ورزشی در کشور شکل گرفته و با اقدامات ارزنده استاندار خوزستان و نمایندگان این استان در خوزستان اقدامات مطلوبی انجام شده است.

 

تقی‌زاده با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه اقدامات خوبی در خصوص افزایش سرانه ورزشی در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت افزایش نشاط و امید در جامعه تاکید کرد و افزود: رئیس جمهوری توجه ویژه‌ای به توسعه فضاهای ورزشی دارد از این رو امیدواریم با تلاش‌ مضاعف این فضاهای ورزشی توسعه یابد.

 

وی تصریح کرد: امید است با توجه به لایحه‌ای که وارد مجلس شده، بعد از ۴۹ سال شرح وظایف ورزش و جوانان به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، به تکمیل ورزشگاه محمدیان دزفول اشاره کرد و گفت: با تمهیداتی که از سوی وزارت ورزش انجام شده تا پایان امسال این ورزشگاه  تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

 

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه محمدیان اذعان کرد: با توجه به تاکید وزیر ورزش مشکلی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ورزشگاه وجود ندارد و وزیر دستور داده هر میزان اعتبار نیاز است، تامین شود. 

 

وی با اشاره به پیگیری جهت ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفره دزفول نیز عنوان کرد: اعتبارات لازم برای احداث این ورزشگاه تعیین شده و لازم است که مشکلات مالکیت زمین آن حل شود تا هرچه سریع‌تر نسبت به احداث آن اقدام شود.

 

تقی‌زاده احداث این ورزشگاه را در جهت افزایش سرانه ورزشی شهرستان دزفول ضروری دانست و یاد آور شد: با توجه به تاکید رئیس جمهور نسبت به توسعه اماکن ورزشی احداث این ورزشگاه نیز در این راستا بوده که امیدواریم هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

 

کد خبر 1011957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha