سپاه با قرارگاه ۱۷ ربیع به نظارت بر بازار کمک کرد/ اغماضی با محتکران نداریم

ملک شاهکوهی گفت: اقدامات ما در قرارگاه ۱۷ ربیع اثر خوبی در جامعه داشت و پیام ما به محتکران و سودجویان رسیده است که انباری کشف شود بدون اغماض این اموال در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (سه شنبه 16 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموریت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است و هر جایی که انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تهدید شود در آن ناحیه سپاه حضور خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی، بسیج به کمک وزارت بهداشت برای غربالگری و پیشگیری از کرونا آمد و  با اجرای این طرح پیش بینی این بود که 10 درصد مرگ و میر  براثر بیماری کووید19 کاهش پیدا کند که این میزان به 30 درصد رسید و همچنین بستری بیماران کرونایی  نیز تا 70 درصد کاهش یافته است.

 

ملک شاهکوهی به شکل گیری  قرارگاه 17 ربیع اشاره کرد و  افزود: بخشی از گرانی ها در ماه های اخیر غیرعادی است و دستان ناپاکی در این امر وجود داشت که به جای کمک به مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیشتر می کرد و برخی سودجویان اجناس خود را گرانتر به فروش می رساندند.

 

وی افزود: در قالب قرارگاه 17 ربیع به بخشی از دستگاه های اجرایی برای نظارت بر بازار کمک می کنیم و در ماموریت بالاتر نسبت به شناسایی افرادی که عامل گرانی می شوند اقدام می شود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود:  هر قیمتی که ستاد تنظیم بازار برای کالا و اقلام مصرفی مردم مشخص کرد باید به همان قیمت نیز اجناس عرضه شود.

 

ملک شاهکوهی به با اشراف اطلاعاتی سراسر استان توسط عناصر اطلاعاتی و پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: با این اشراف اطلاعاتی انبارهایی را نیز در روزهای اخیر کشف کردیم که در این انبارها توانستیم بخشی از نیازمندی های مردم را استخراج کنیم.

 

وی متذکر شد: اقدامات ما اثر خوبی در جامعه داشته و پیام ما به محتکران و سودجویان رسیده است که انباری در سطح استان کشف شود بدون اغماض این اموال در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در طول 40 روز گذشته پس از ایجاد قرارگاه ۱۷ ربیع آرامشی در جامعه حاکم شده است و شاهد کاهش احتکار هستیم.

کد خبر 1012017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha