پیام ضد صهیونیستی رهبر انصارالله در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

سید عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد که ملت مسلمان یمن مثل سایر ملت های مسلمان با تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو است

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، سید عبدالمالک الحوثی رهبر جنبش انصارالله در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد که ملت مسلمان یمن مثل سایر ملت های مسلمان با تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو است. وی گفت: صهیونیستها کلاً با امت اسلام دشمنی دارند و تعداد کشورها در این میان مهم نیست.

 

رهبر جنبش انصارالله در این پیام ضمن تبریک و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: امت اسلام بدون توجه به تعداد کشورها باید جبهه واحدی علیه صهیونیستها تشکیل دهند و اتحاد خود را در برابر تهدیدات علیه اسلام حفظ کنند.

 

رهبر مقاومت مردم یمن به مسئله فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد و گفت: چند کشور عربی در ماه ها و هفته های اخیر به فلسطین خیانت کردند ولی با این وجود مردم و دولت یمن همیشه به فلسطین به عنوان مسئله اصلی امت اسلامی نگاه کرده است.

 

وی افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل اساسی انقلاب های اسلامی و حرکت مسلمانان اسلام راستین بوده است. عربستان سعودی با دستگیری رهبران حماس ثابت کرده است که در راستای منافع صهیونیستها قدم برمی دارد.

کد خبر 1012043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha