خدمت رسانی۲۴۳ خادمیار رضوی در جبهه محرومیت زدایی

دانایی فر از آمادگی۲۴۳ خادمیار رضوی در جبهه محرومیت زدایی و جهادی خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت این خادمیاران تعمیر۱۲ مسکن محرومان خراسان جنوبی در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، تبلور خدمت خالصانه گروه های جهادی همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی با اجرای پویش «تعمیر منازل محرومین» این بار از جنس همدلی و همراهی با محرومان آغاز شده است. جهادهای مردمی برای محرومیت‌زدایی و خدمت؛ در سراسر کشور و به طبعِ آن در خراسان جنوبی نشان از ارادت این اقشار به تکریم مستضعفان دارد.  

 

«یاسر دانایی فر» مسئول کانون اردوهای جهادی خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به پویش تعمیر منازل محرومان کشور اظهار کرد: با راه اندازی این پویش یک‌هزار منزل خانواده های محروم توسط خادمیاران رضوی در سراسر کشور تعمیر می شود.

 

وی تصریح کرد: در پویش تعمیر منازل محرومین در زمستان امسال تلاش می کنیم در همه شهرستان های خراسان جنوبی، حداقل یک خانه محرومان را با استفاده از ظرفیت خادمیاران جهادی تعمیر کنیم.

 

دانایی فر از آمادگی 243 خادمیار جهادی رضوی در جبهه محرومیت زدایی خبر داد و گفت: تعمیر و مرمت 12 مسکن محرومین در سطح استان در دست اقدام است، همچنین گروه های جهادی در حوزه های کاشی کاری و سرامیک، گازکشی داخلی، مرمت و بازسازی و گچ کاری در میدان خدمت حضور خواهند داشت.

 

مسئول کانون اردوهای جهادی خدمت رضوی در خراسان جنوبی در ادامه از گازکشی یکی از خانه های محرومین در شهرستان بیرجند خبر داد و اضافه کرد: با گازکشی 40 متر خانه  این مستضعف، وی از نعمت گاز در فصل زمستان بهره مند شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه هزینه های تعمیر منازل با کمک دستگاه های حمایتی همانند کمیته امداد، بهزیستی و خیّرین تأمین می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای کار از ظرفیت خادمیاران رضوی در گروه جهادی استفاده می شود.

کد خبر 1012058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha