هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری به سیستان و بلوچستان کشیده می شود

مدیرکل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا اردیبهشت ماه شاهد انقلاب در زیر ساخت های ارتباطی در استان خواهیم بود، گفت: هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری به سیستان و بلوچستان کشیده می شود.

«محمد حسین عیدی زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان به دستاوردهای سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با همراهی مردم و مسئولان، بازدیدهای میدانی وزیر ارتباطات و فناوری دستاوردهای خوبی به دنبال دارد.

 

مدیرکل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان ادامه داد:  در ۶ ماه آینده زیرساخت های ارتباطی سیستان و بلوچستان یک جهش فوق العاده خواهد داشت.

 

 عیدی زاده با بیان اینکه از ۳هزار کیلومتر فیبر نوری که برای کل کشور در نظر گرفته شده هزار و ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است، گفت: براساس قولی که آقای وزیر دادند هیچ روستایی بالای ۲۰ خانوار بدون پوشش همراه اول و ایرانسل نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت زیر ساخت های ارتباطی سیستان و بلوچستان در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بارگذاری می شود و مردم می توانند آن را رصد کنند، افزود: ظرف یکماه آینده مشکل اینترنت  شهرک جهاد زاهدان برطرف می شود.

کد خبر 1012060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha