میراث شهید سلیمانی تا ابد منبع الهام مبارزان است

دولت ونزوئلا در بیانیه ای اعلام کرد: میراث شهید سلیمانی تا ابد منبع الهام مبارزان علیه اقدامات غیر انسانی امپریالیسم باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، دولت ونزوئلا به مناسبت نخستین سالگرد شهادت« حاج قاسم سلیمانی» در بیانیه ای اعلام کرد: شهید سلیمانی نمونه ای از شجاعت، مبارزه و پایداری برای آزادسازی سرزمین های اشغال شده توسط نیروهای خارجی بود.

 

دولت ونزوئلا در این بیانیه اعلام کرد: سردار سلیمانی یک مبارز قوی علیه گروه های تروریستی که توسط غرب در خاورمیانه ایجاد شده است، بود. این شهید به منظور تقویت محور مقاومت و استقلال ملت‌ها و مهندسی قدرت منطقه ای جنگید.

 

در این بیانیه آمده است: میراث شهید سلیمانی تا ابد منبع الهام مبارزانی که از حق ملت‌ها برای تعیین سرنوشت دفاع می کنند و علیه اقدامات غیرانسانی امپریالیسم می جنگند، باقی خواهد ماند.

 

روزنامه «اسرائیل هیوم» پیش از این در گزارشی نوشت: میراث به جامانده از قاسم سلیمانی همچنان خطرناک است. زیرا کسانی که راه وی را در خاورمیانه دنبال می کنند، امسال موفقیت های زیادی را به ثبت رسانده اند.

 

این روزنامه گزارش داد: سلیمانی فرمانده نیروی قدس بود. وی با موفقیت ارزش‌های انقلاب اسلامی را در سراسر جهان عرب و اسلام صادر کرد و موفق شد تا متحدان قدرتمندی را در جبهه های متعدد تشکیل دهد و برخی از آنها به طور عملی رژیم صهیونیستی را محدود کردند.

کد خبر 1012076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha