جمهوری اسلامی نمی‌تواند از خون حاج قاسم بگذرد/ انتقام سخت جای خود محفوظ است

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نمی‌تواند از خون حاج قاسم بگذرد، گفت: حمله به عین الاسد تنها یک سیلی کوچک بود اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و در زمان خود این انتقام سخت را می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدمحمود علوی، سه شنبه( 16 دی) در بدو ورود به استان کرمان در حاشیه زیارت مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که خون شهید سلیمانی پایمال شدنی نیست و فقدان شهیدسلیمانی هم جبران شدنی نیست؛ گفت: از دست دادن سرمایه ای مثل شهید حاج قاسم سلیمانی جبران نمی شود.


وزیر اطلاعات افزود: دشمن خود می‌داند چه جنایت بزرگی مرتکب شده و ما در برابر خون شهید سلیمانی رسالت چند وجهی داریم که یک وجه آن پرداختن حقوقی به این مسئله است که تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع آوری و بیش از یک هزار صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم شده و آماده ارائه در مجامع بین المللی است.


وی با تصریح به اینکه جمهوری اسلامی نمی‌تواند از خون حاج قاسم بگذرد به ویژه اینکه دشمن با وقاحت تمام، خود این حرکت را به عهده گرفته؛ ادامه داد: جالب است ترور و نقض حاکمیت یک کشور را مرتکب شده و بعد ژست می‌گیرند.


علوی حمله به عین الاسد را تنها یک سیلی کوچک جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و جمهوری اسلامی در زمان خود این انتقام سخت را خواهد گرفت و ترور شهید سلیمانی را بی پاسخ نمی گذارد.

 



وی با اشاره به اینکه در خصوص پرونده حقوقی شهید فخری زاده هم مطالعات و شناسایی های زیادی انجام شده و کار در حال انجام است؛ افزود: قاتلین و مباشرین در قتل شهید فخری زاده، جزو کوچک این اقدام تروریستی هستند اما جزو اصلی، رژیم تبهکار و غاصب صهیونیستی است که حیات خود را در این حرکت های تروریستی و بزدلانه دنبال می کند.
 



وزیر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می داند با حرکت افرادی مانند شهید فخری زاده باید نابودی نه چندان دور خود را پیش بینی کند زیرا ایران فخری زاده های بسیار و سردار سلیمانی های زیادی تربیت کرده و جای فخری زاده و سلیمانی با رفتن آنها خالی نمی شود؛ گفت: کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آنها را پر و راهشان را ادامه می دهند و این آرزو بر دل دشمنان می گذارند که راه این شهیدان ابتر بماند.
 

کد خبر 1012119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha