فیلم مدیر کانون روستای تکه نهاوند در جشنواره مردمی فیلم عمار اکران شد

سهرابی گفت: فیلم «بانوان جهادگر نهاوندی» با تهیه کنندگی و کارگردانی مدیرکانون فرهنگی هنری روستای تکه شهرستان نهاوند در یازدهمین جشنواره فیلم عمار اکران شد.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه یازدهمین جشنواره «فیلم عمار» از تاریخ  (۴ تا ۱۳ دی ماه) با شعار مکتب سلیمانی در نهاوند به صورت آنلاین برگزار شد، گفت:  امسال به دلیل شرایط کرونا اکران فیلم های یازدهمین جشنواره فیلم عمار به صورت آنلاین در فضای مجازی پخش شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای روستای تکه در شهرستان نهاوند افزود: بنده تهیه کننده و کارگردان فیلم  «بانوان جهادگر نهاوندی» به مدت 25 دقیقه  در یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار  بودم که  این فیلم  اکران عمومی در فضای مجازی داشت.

 

وی بیان کرد: «بانوان جهاد گر نهاوندی» در دوران دفاع نقش  مهمی در پشت جبهه داشتند و در دوران کرونا به همراه فرزندان خود به کمک کادر درمان آمدند و  همچنین در راستای کمک های مومنانه  فعال بودند.

 

کارگردان و تهیه کننده جشنواره فیلم عمار اظهار داشت: فیلم بنده در یازدهمین جشنواره فیلم عمار به مدت 25 دقیقه با عنوان «بانوان جهادگر نهاوندی» درفضای مجازی اکران شد. 

 

گفتنی است، روستای تکه واقع در 8 کیلومتری بخش مرکزی نهاوند به سمت جاده بروجرد واقع شده این روستا دارای 800 نفر سکنه که حلقه اتصال چندین روستا می باشد شغل اصلی مردم روستا باغداری کشاورزی و مشاغل دولتی و خدماتی می باشد تکه در لغتنامه مرحوم دهخدا به معنی تکوین وتکویر و روستایی در حال رشد نام برده شده است.

 

 

کد خبر 1012156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha