۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند شهرستان بیله سوار اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه گفت: ۲ دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری محدثه به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرستان بیله سوار قرار گرفت.

«مرضیه شاهدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 دستگاه تبلت به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری محدثه به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند شهرستان بیله سوار قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه تصریح کرد: مبلغ 285 میلیون ریال برای خرید این این تبلت های دانش آموزی هزینه شده است که به همت خیرین تامین شده بود.

 

وی ادامه داد: این حرکت خداپسندانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و جهاد حمایتی از این خانواده ادامه دارد.

 

شاهدی خاطر نشان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی بتواند مروج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین اقشار مختلف مردم شود و دانش آموزان نیز به عنوان آینده سازان جامعه حمایت شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه افزود: تاکنون بسته های معیشتی و بهداشتی و لوازم التحریر در بین این خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شده است و تلاش خواهیم کرد تا این خانواده ها از کمک های حمایتی بیشتری بهره مند شوند.

 

تاکنون چهار کانون فرهنگی هنری روستایی و سه کانون فرهنگی هنری شهری در استان اردبیل برای دانش آموزان نیازمند تبلت اهدا کرده اند.

 

کد خبر 1012209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha