از کشف ۲۵ تن قیر قاچاق در نیکشهر تا دستگيري عامل تيراندازي در میدان کوثر زاهدان

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۱۶ دیماه/از کشف ۲۵ تن قیر قاچاق در نیکشهر تا دستگيري عامل تيراندازي در میدان کوثر زاهدان

کشف ۲۵ تن قیر قاچاق در نیکشهر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف 25تن قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمودرضا صادقی اظهار داشت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه های ملی، مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور " نیکشهر- چابهار" به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.
وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار 25 تن قیر قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیکشهر تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد و 450 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

واژگونی خودروی پراید با یک کشته و یک مجروح

 

حسن کیخا سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر   اظهار داشت: عصر روز گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر 25 محور "بزمان به ریگان" ، بلافاصله ماموران انتظامی بخش بزمان به همراه گروههای امدادی در محل حاضر شدند.
وی افزود:در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با 2 نفر سر نشین از جاده خارج و واژگون شده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر  تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این واژگونی راننده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بر ابر  اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه  عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه علت تامه بروز این حادثه دلخراش اعلام شده است
 

دستگيري عامل تيراندازي در میدان کوثر زاهدان

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان که باعث رعب و وحشت عمومی شده بود خبر داد.
محمود سعادتی در این باره اظهار داشت: در تاریخ 13 دیماه در پي تيراندازي طی یک نزاع فردی در ميدان کوثر شهر زاهدان که باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود موضوع به صورت ويژه در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران، عمليات شناسايي و دستگيري عامل تيراندازي را  آغاز و بااشراف اطلاعاتي  و تلاش شبانه روزي خود در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی این فرد که یکی افراد شرور و اوباش سابقه دار شهرستان بود شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر  و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.
سرهنگ سعادتی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد در مخفیگاه این فرد خاطی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

دستگيري سارق منزل با 6 فقره سرقت در چابهار

 

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
حیدرعلی کیخائی مقدم در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی پاسگاه کچو شهرستان چابهار روز گذشته هنگام گشت زنی در محدوده روستای کمب این شهرستان، به فردی که درحال بالا رفتن از دیوار منزلی بود مشکوک شدند.
وی گفت: متهم 30 ساله با مشاهده مأموران ، قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگير شد.
وی گفت: متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجويي هاي تکمیلی پلیس به 6 فقره سرقت منزل دیگر در سطح شهرستان چابهار اعتراف کرد.
سرهنگ کیخائی مقدم در پایان با اشاره به اینکه که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سريعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف 2400 لیتر روغن تن ماهی قاچاق در چابهار

 

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از توقیف یک دستگاه کامیونت خاور حامل 2400 لیتر روغن تن ماهی قاچاق خبر داد.

حیدرعلی کیخای مقدم در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر "چابهار -جکیگور" به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند.
وي بیان داشت: مأموران ایست و بازرسی، پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، 2400 لیتر روغن تن ماهی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 320 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به توقيف خودروی مذکور خاطر نشان کرد: راننده متخلف دستگیر و پس از تشکيل پرونده روانه دادسرا شد.

 

سرعت غیر مجاز خودروی پژو جان عابر پیاده را گرفت

 

برخورد خودروی پژو405 با یک عابر پیاده در محور "ایرانشهر به بمپور" مرگ او را رقم زد.
سرهنگ "حسن کیخا " سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام یک مورد تصادف خودروی پژو 405 با عابر پیاده در کیلومتر 7 محور "ایرانشهر به بمپور" ، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به همراه گروههای امدادی در محل حاضر شدند.
وی افزود:در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک عابر پیاده به طور نامعلومی برخورد کرده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند .
وی در پایان خاطرنشان کرد: بر ابر اعلام نظر کارشناسان تصادفات پلیس راه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه علت بروز این حادثه دلخراش اعلام شده است.

کد خبر 1012223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha