اجرای طرح« پازل همدلی» در استان لرستان

یاری با اشاره به اجرای طرح « پازل همدلی» در استان، گفت: در قالب اجرای این طرح بالغ بر یک هزار کوله لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  «کرم یاری» امروز(16 دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح «پازل همدلی» با مشارکت خیرین و نیک اندیشان در استان اجرایی شده است

 

مدیرکل بهزیستی استان لرستان با بیان اینکه در قالب این طرح تاکنون یک هزار کوله پشتی پر از لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی لوازم التحریر اهدایی بالغ بر ۶۴۰ میلیون ﷼ بوده است.



یاری افزود: در طرح پازل همدلی شهرستان الیگودرز بیشترین میزان جذب را به ارزش ۱۲۱ میلیون ﷼ با ۱۷ درصد سهم و شهرستان  رومشکان کمترین میزان جذب و سهم را داشته است.

 

وی تصریح کرد: امید است این طرح ها و پویش ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به همت خیرین و دستهای مهربانی که از آستین نیک اندیشان بیرون می آید در راستای اهداف سازمانی گام برداریم.
 
یاری هدف از اجرای طرح پازل همدلی را تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند و برابری آموزشی عنوان کرد و افزود،  مردم لرستان با وفاق و همدلی و خرید این قطعات به ارزش ۱۰۰ هزار ﷼ در شادی این کودکان سهیم بوده اند.

کد خبر 1012224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha