شهید سلیمانی باعت تضعیف چهره‌ها و جریانات افراطی تکفیری شد

ماموستا غلامی، گفت: شهید سلیمانی سبب وحدت، انسجام ملت و تضعیف چهره‌ها وجریانات افراطی تکفیری شد.

ماموستا عادل غلامی امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی با جان خود برای حفظ امنیت تلاش کرد و در مرزهای غربی کشور که همه اهل سنت نشین هستند چه درداخل و چه درخارج کشور باعث شکست داعش شد .

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم در کردستان عراق سبب شکست داعش و در سوریه و عراق سد محکمی درمقابل صهیونیست ها و آمریکایی ها بود.

 

ماموستا غلامی افزود: حاج قاسم سلیمانی کسی است که پرورش یافته مکتب دین اسلام، مکتب انقلاب و مکتب حضرت امام(ره) است و امروز خودش بعنوان یک مکتب معرفی می شود یعنی نمود همه این مکاتب در مکتب شهید سلیمانی است .

 

امام جمعه اهل سنت قصرشیرین با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم ، تصریح کرد:  از آنجایی که حاج قاسم خودش را وقف مردم کرده بود خداوند محبت وی را در قلب آحاد و اقشار مختلف مردم و تمام آزادگان جهان انداخت لذا شهید سلیمانی به جز در اهل سنت و اهل تشیع حتی در میان سایر فرق وادیان و در کشورهای مختلف و آزادی خواه محبوبیت خاصی داشت.

 

وی در پایان گفت: روحیه ضد استکباری و ضد تکفیری شهید سلیمانی لرزه براندام دشمنان انداخته بود، امید است مسلمانان انتقام شهید سلیمانی و فخری زاده و سایر شهدا و ملت مظلوم فلسطین را از صهیونیستها و آمریکای جنایتکار بگیرند و ادامه دهنده راه این شهدا و همرزمانشان باشیم.

کد خبر 1012235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha