نظارت ویژه استاندارد لرستان بر شهربازی های

قنبریان با بیان اینکه وسایل بازی لرستان تحت نظارت استاندارد قراردارند، گفت: امسال بالغ بر ۳۱۴ مورد بازدید فنی و ایمنی از تجهیزات بازی شهربازی های استان انجام شده است.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در سال جاری تعداد  314 مورد بازرسی، بازدید فنی و ایمنی از وسایل و تجهیزات بازی استان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان در لرستان انجام شده است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: استاندارد برخی از تجهیزات و وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها و پارک ها بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری است.

 

وی بیان کرد: فعالیت تجهیزات تفریحی که مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشند، اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه‌های بادی، آبی و ... بدون تاییدیه سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: بهره برداران ملزم به اخذ مجوز مربوطه و استانداردسازی تجهیزات بازی می باشند.

 

مدیرکل استاندار لرستان اظهار کرد: هم استانی های عزیز باید هنگام استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بازی مستقر در وسایل بازی از وجود گواهی بازرسی استاندارد آن اطمینان حاصل کنند و هر گونه موارد تخلف را از طریق شماره تلفن 32238393 داخلی 143 به اداره کل استاندارد استان جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 1012252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha