ایستادگی و بصیرت مردم آتش فتنه سال ۸۸ را خاموش کرد

رییس ستاد دهه بصیرت استان تهران گفت: ایستادگی و بصیرت مردم نبود آتش فتنه سال ۸۸ خاموش نمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همزمان با هشتمین روز از دهه بصیرت، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین، ابراهیم ولایت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین و اعضای کارگروه حوزه و روحانیت از دو جانباز قیام 10 دی سال 57 ورامین و فتنه سال 88 عیادت کردند.
در جریان این بازدیدها مسوولان شهرستان ورامین، ابتدا به دیدار جانباز قیام 10 دی رفتند.

آقای محمد علی رحیمی خاص جانباز 35 درصد قیام 10 دی سال 1357 شهرستان ورامین با تشکر از حضور مسئولین و دلجویی از وی گفت:  قبل از انقلاب شغل بنده جوشکاری بود و از سال ۵۴ مبارزات خود را برعلیه رژیم پهلوی آغاز کردم و همان سال هم به خاطر مخالفت با رژیم به زندان افتادم.


وی ادامه داد: در روز 10 دی سال 57 بعد از آگاهی از اینکه مردم برای تظاهرات به خیابان آمده اند، به سمت میدان امام(ره) فعلی حرکت کردم و در آنجا ابتدا آیت الله محمودی امام جمعه فعلی ورامین در مخالفت با رژیم شاهنشاهی سخنرانی کردند و سپس در مقابل امامزاده موکب الدین تظاهرات کردیم که در آنجا شهید کریمی به فیض شهادت نایل آمد و در حالیکه بدن مطهر این شهید را به همراه دوستان به سر دوش داشتیم  و شعار می دادیم یکی از ماموران رژیم پهلوی با کلت به من شلیک کرد و همانجا سینه  من شکافته شد.
رحمیی خاص افزود: بعد از تیر خوردن بیهوش شدم، بعدها فهمیدم که پیکر ما را با ابدان مطهر سه شهید  10 دی ورامین در عقب یک وانت ریخته بودند و به بهداری کارخانه قند و سپس به تهران منتقل کردند که نکته جالب آن بود که بنده ساعت نه و نیم صبح تیر خوردم ساعت چهار عصر عمل شدم که قسمت نشد بنده هم به این شهدا بپیوندم.
جانباز دیگری که امروزبه مناسبت دهه بصیرت از وی عیادت شد، محمد اسماعیلی بود که در سال 88 در جریان فتنه انگیزی دشمنان و عناصر داخلی آنها مجروح گردید.


آقای محمد اسماعیلی متولد سال 65 است که پس از اینکه در سال 88 فهمید هدف فتنه گران جز براندازی نظام چیز دیگری نیست با بصیرت مثال زدنی خود به میدان آمد و در مقابل این عناصر خود فروخته ایستاد.
وی در این باره گفت: در سال 88 وقتی فهمیدیم که فتنه گران به منطقه گیشا حمله کرده اند به این منطقه جهت حراست از اموال عمومی رفتیم و متاسفانه زمین گیر شدیم که در این رابطه با حمله دشمنان دو عدد از مهره های کمر بنده شکست و به خاطر آن چند روز بیهوش بودم.
در جریان این بازدید ها حجت الاسلام محمودی با تقدیر از زحمات همه رزمندگان میدان های نبرد با دشمنان اسلام گفت:  اگر ایستادگی و بصیرت مردم نبود آتش فتنه سال 88 خاموش نمی شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی نظام اسلامی بصیرت و لحظه شناسی مردم آن است افزود: باید به این حقیقت معترف بود که مردم ما در دنیا بی نظیر هستند و دشمنان هم به خاطر این ایستادگی ها از رویارویی نظامی با این نظام مایوس هستند و لذا به ترورهای پنهانی و بزدلانه روی می آورند.

کد خبر 1012279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha