برگزاری مسابقات در دو بخش نماز و قرآن در شهرستان الیگودرز

حجت الاسلام مرادی گفت: با همکای ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت شهرستان الیگودرز مسابقات در دو بخش نماز و قرآن در شهرستان الیگودرزبرگزار می شود.

حجت الاسلام اسلام « علیرضا مرادی »در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع)، مجموعه فرهنگی مسجدالنبی(ص)مسکن مهر و با همکاری ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت شهرستان الیگودرز مسابقات در بخش نماز و قرآن برگزار شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حضرت علی اصغر(ع) و مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان الیگودرز افزود: این مسابقات در بخش نماز شامل  قرائت نماز،  اذان، مکبّری است.

 

وی افزود:  نقاشی آیات، تئاتر خیابانی باموضوع نماز و رشته سرود و تواشیح از دیگر بخش های مسابقات حوزه نماز است.

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد:  بخش قرآن این سری از مسابقات شامل  رشته قرائت ترتیل (تلاوت نور)، رشته قرائت تقلیدی و رشته قرائت تحقیق است.

 

وی بیان کرد: رشته قرائت ترتیل (تلاوت نور)،  رشته حفظ کل  و رشته حفظ جزء 30 از دیگر رشته های بخش قرآن این سری از مسابقات قرآن و نماز است.

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: علاقه مندان  جهت ثبت نام و یا اطلاع از جزئیات این مسابقات م یتوانند با مراجعه حضوری به مسجدالنبی(ص) مسکن مهرالیگودرز همه روزه  از ساعت8صبح الی 14 و  16 الی 21 برای ثبت نام اقدام و با  به شماره 09163643404 از طریق فضای مجازی(ایتا، تلگرام، روبیکا و وات ساپ) ثبت نام کنند.


مدیرکانون فرهنگی هنری علی اصغر(ع) شهرستان الیگودرز اظهار کرد:  تماس تلفنی با شماره های 09168885215 و 09385710317 از ساعت 8 الی 14:30 از دیگر راه های است که جهت ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقمندان به شرکت در این مسابقات گذاشته شده است.

کد خبر 1012298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha