ارائه خدمات مطلوب به مردم در دستور کار دولتمردان

آقازاده گفت: ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف به مردم در دستور کار دولتمران و مسئولان است.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (16 دی) در مراسم بهره برداری از 40 پروژه آبرسانی به 74 روستای استان مرکزی که در هفته سی و پنجم طرح # هر هفته _ الف _ب _ ایران که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: استان مرکزی در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی فعالیت های گسترده ای انجام داده و در این راستا از استان های پیشرفته کشور است.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره به سی و پنجمین هفته از اجرای پویش # هر هفته _ الف _ب _ ایران در کشور افزود: استان مرکزی در سه هفته از این پویش مشارکت گسترده داشته است  که این نشان دهنده تلاش و کوشش همکاران صنعت آب و برق استان مرکزی در جهت ارائه خدمات موثر به مردم می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایطی این روزها که کشور درگیر بحران های ناشی از تحریم است، ادامه داد: تلاش و کوشش دولتمردان برای کمک به ملت در بخش های مختلف ستودنی است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش های گسترده در این راستا سبب شده که با بهره برداری از  پروژه های مختلف، خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

در ادامه این مراسم «یوسف عرفانی نسب» نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای آب رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی پرداخت و گفت: برای تکمیل این ۴۰  پروژه آبرسانی، اعتباری بالغ بر 319 میلیارد ریال صرف شده است.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: با بهره برداری از این  پروژه ها، مجموعا 30 هزار نفر در سطح 74 روستای استان مرکزی، از آب پایدار بهره مند شدند.

 

وی  خاطر نشان کرد:  این 40 پروژه ، شامل 10 مجتمع آبرسانی و 30 پروژه تک روستا هستند و حجم عملیات اجرایی صورت گرفته در این پروژه ها شامل ساخت 46 باب مخزن ذخیره آب مجموعاً به حجم 11 هزار و 215 متر مکعب، ساخت 20 واحد ایستگاه پمپاژ آب  مجموعاً به ظرفیت ۷۴.۷ لیتر بر ثانیه، اجرای 234 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و اصلاح 185 کیلومتر شبکه آبرسانی می باشد.

کد خبر 1012305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha