« KFH Capital »  بهترین مدیر صندوق اسلامی در جهان برای سال ۲۰۲۰

شرکت «KFH Capital» (بیتک کپیتال) در کویت جایزه بهترین مدیر صندوق اسلامی در جهان برای سال ۲۰۲۰ را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شرکت «KFH Capital» (بیتک کپیتال) بازوی سرمایه گذاری خانه مالی کویت جایزه «بهترین مدیر صندوق اسلامی در جهان برای سال 2020» را از گروه جهانی « Global Finance» به دست آورد.

 

«عبدالعزیز المرزوق» رئیس اجرایی در KFH Capital گفت: پیروزی این شرکت در جایزه بهترین مدیر صندوق اسلامی در جهان برای سال 2020 میلادی یک موفقیت است. این شرکت به لطف دستاوردها و کمک هایش در تامین نیازهای مشتریان برای ارایه خدمات و محصولات سرمایه گذاری که با قوانین اسلامی سازگار است، شایسته این پیروزی بوده است. ارزش افزوده را از طریق ابزارهای سرمایه گذاری با سود مناسب و ساختار متناسب با نیازهای بازار و خواسته های مشتریان در اختیار بازار قرار می دهد.

 

المرزوق گفت: صندوق صکوک(ابزارهای مالی اسلامی) این شرکت در ژوئن 2016 میلادی تاسیس شد. این صندوق از سوی نهاد بازارهای سرمایه برای مشتریان حرفه ای دارای مجوز است. از آن زمان عملکرد این صندوق در مقایسه با صندوق های مشابه در منطقه قابل توجه است. این صندوق در میان 9 صندوق صکوک که در بازارهای منطقه فعالیت می کند، در رتبه اول قرار دارد.

 

وی افزود: این صندوق از زمان تاسیس اش در طول سه سال و نیم گذشته رتبه های اول را در میان صندوق های صکوک حفظ کرده است.

 

المرزوق گفت: اهداف اصلی سرمایه گذاری این صندوق دستیابی به سود و بازدهی از طریق توزیع منظم با حفظ سرمایه و همچنین سهولت مشارکت و بازخرید مشتریان صندوق است.

 

کد خبر 1012337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha