توزیع ۱۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان و دانشجویان

امینی از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان و دانشجویان استان مرکزی در راستای اجرای طرح پازل همدلی خبر داد.

«زهرا امینی» ضمن تقدیر از مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در راستای اجرای پویش «پازل همدلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  خیرین و مردم استان مرکزی، بیشترین همکاری را در پویش پازل همدلی داشتند که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

 

مدبر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این پویش به منظور تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان اجرا شده است، افزود: 1500 بسته نوشت افزار، از محل کمک های خیرین در این پویش تهیه و در بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی استان  توزیع می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اداره کل در راستای طرح ایران همدل، همزمان با سراسر کشور طرح‌های مختلفی را برای کمک به نیازمندان اجرا کرده است، خاطر نشان کرد: استان مرکزی توانست سهم در نظر گرفته شده خود در طرح پازل همدلی به ارزش 1500 سهم و به مبلغ 150 میلیون تومان برای تهیه نوشت افزار مددجویان دانش‌آموزان و دانشجویان را تکمیل کند .

 

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجوی این اداره کل و عدالت آموزشی طراحی شده که خیران و مردم نوعدوست استان مرکزی با خرید این پازل‌ها  به نفع دانش‌آموزان بهزیستی مشارکت  کردند.

 

امینی با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل کوله پشتی، دفتر، مداد، مدادرنگی،پرگار و خودکار به تفکیک  مقطع تحصیلی تهیه شده است، بیان کرد: این بسته بین دانش‌آموزان کل استان توزیع می‌شود.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه طرح پویش پازل همدلی برای تهیه و تامین نوشت افزار دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی از مهر امسال آغاز شده است، گفت: حدود 2 هزار و 123 دانش آموز تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی  هستند که امید است همواره شاهد همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران در راستای تهیه وسایل برای این عزیزان باشیم.                                                                           

کد خبر 1012363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha