فرزندان شاهد و ایثارگر در شرايط يكسان از اولويت براي انتصابات مديريتي برخوردار باشند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: فرزندان شهدا، ايثارگران و جانبازان در شرايط يكسان از اولويت براي انتصابات مديريتي برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» امروز( 16دی) در ملی تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰ شاهد و ایثارگر در کنکور سراسری ۹۹که به صورت مشترک ویدئو کنفرانس با کشور برگزارشد، ضمن گرامیداشت آیت الله مصباح یزدی این عالم فقیه و فرهیخته با ۱۴ عنوان ویژه، سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده ، بیان کرد: شهدا، ايثارگران و جانبازان، نظام و كشور را براي سال هاي سال بيمه كرده اند و رشادت هاي این مردان خدایی طمع دشمنان را برطرف کرد بنابراين همه مديون این ایثار و ازخودگذشتگی فرزندان برومند ایران اسلامی و خانواده های معظم آنها هستيم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: استان مازندران مفتخر به ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۷۰۰ جانباز، ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده و هزار و ۲۵۱ دانش آموز شاهد و ایثارگر، ۵ هزار و ۶۷۹ دانشجوی شاهد و ایثارگر و ۵۴۳ نخبه شاهد و ایثارگر است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: امروز قرار است از ۲۰ نفر از برگزیدگان شاهد و ایثارگر که ۵ نفر از استان مازندران هستند با احتساب سهمیه ۴۳ نفر از این خانواده باارزش زیر ۱۰۰ هستند تجلیل و تشکر شود.

 

وی اعلام کرد: از این‌ پنج نفر از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر مازندرانی شامل: احمد فغان‌پور گنجی از بابل رتبه ۲۶ کشور، محمد حسین شکری از ساری رتبه ۴۹ کشور، فاطمه فرجی از ساری رتبه ۴۹ کشور، فاطمه لطفی از قائم‌شهر رتبه ۶۰ کشور و سید اسماعیل جعفری از بابل رتبه ۹۵ کشور که حضور دارند تجلیل به عمل آید که امیدواریم که این فرزندان افتخاری برای همه ما باشند همان‌طوری که خانواده‌شان برای ما افتخار آفریدند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه امام راحل خانواده شهدا را به عنوان ولی نعمت توصیف کردند، افزود: باید برای سطوح اشتغال و مدیریت کشوری این فرزندان عزیز سهمیه قائل شویم و از این سرمایه ها در شرايط يكسان از اولويت براي انتصابات مديريتي استفاده کنیم.

 

وی تاکید کرد: ما هم وظایفی در مقابل این افراد داریم مبادا اولیای النعمه را با اولیای النقمه مساوی قرار دهیم در عین حال که خدمات بزرگ به این جامعه هدف می‌دهیم نیاز به توجهات بیشتری است تا این فرزندان و یادگاران را به جایگاه درست برسانیم .

حجت الاسلام محمدی لائینی عنوان کرد: انتظار جامعه این است که این ۲۰ نفر از این خانواده پاک در آینده راه پدرانشان را بروند و در خدمت انقلاب باشند به میهن و انقلابشان عشق بورزند و به پدرانشان افتخار کرده و تظاهر به این افتخار بکنند.

کد خبر 1012375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha