مسابقه ملی کتابخوانی «روایت» در خراسان شمالی کلید خورد

مراسم افتتاحیه مسابقه ملی کتابخوانی «روایت» با حضور تنی چند از مسئولان فرهنگی استان به همت جوانان مسجدی قرارگاه سنگر کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مسابقه ملی کتابخوانی با عنوان «روایت» با برگزاری مراسم افتتاحیه و با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیر حوزه امام صادق (علیه السلام بجنورد و مسئول قرارگاه صاحب امر(عج) و نیز مسئول مؤسسه نهج‌البلاغه استان به طور رسمی آغاز شد.

 

 

«امید باغچقی»، مسئول قرارگاه سنگر کتاب در این باره گفت: باتوجه به این که سنگر کتاب‌ در  بهمن سال 98  فعالیت فرهنگی خود را آغاز کرد هم اکنون و پس گذشت یکسال از فعالیت این قرارگاه، مسابقه مذکور در سطح ملی طراحی شد.

 

 

وی کتاب روایت را شامل روایت های «غاده جابر»، همسر شهید دکتر «مصطفی چمران» از پبچ و خم های زندگی آن شهید والا مقام معرفی کرد.

 

 

باغچقی بازه زمانی برگزاری این مسابقه  را 15 دی ماه تا 8 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به صفحه های اینستاگرامی سنگر کتاب‌ با آدرس   @sangare_ketabو فروشگاه مجازی چاپارکتاب به آدرس @chaparketab مراجعه کنند.

 

 

در این مراسم ضمن تقدیر از مادر شهید «امیر امیری»، از شهدای هشت سال دفاع مقدس، با حضور وی در کنار مسئولان مدعو از  پوستر این مسابقه نیز رونمایی شد.

 

 

 

کد خبر 1012407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha